Wat er gezegd wordt over de begeleiding van Sasja

CAROLIEN
"Voordat ik startte met het traject, had ik al veel diëten en consulten bij diëtisten achter de rug. Ik koos voor de GLI CooL omdat deze verder gaat dan alleen voeding en bewegen en meer gericht is op een andere manier van leven.
Ik liep vast op voedingsschema’s en diëten, maar ontdekte dat het voor mij vooral draait om mindset en bewustwording rondom eten. Door het traject kijk ik nu anders naar voeding en heb ik een andere relatie met eten gekregen.
Sasja helpt mij om van mezelf te houden, te accepteren dat ik soms de fout in mag gaan en om te kijken hoe ik de draad weer oppak. Hierdoor maak ik nu bewustere keuzes en geef ik mijn leefstijl op een manier vorm die bij mij past."

JOLANDA
“Het GLI CooL traject bij Sasja is een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een duurzame verandering. Sasja is een deskundige coach die de groepsbijeenkomsten op een fijne manier begeleidt. Ze heeft mij enorm geholpen om inzicht te krijgen in mijn patronen en mindset, waardoor ik nu eindelijk de regie over mijn eigen gezondheid terug heb. Ze luistert goed naar ieders persoonlijke situatie en geeft praktische tips die ook echt haalbaar zijn in het dagelijks leven. Ik heb veel geleerd en voel mij mentaal een stuk sterker.”

MANDY
"Voor ik met het GLI-traject begon, worstelde ik al langere tijd met mijn gewicht, weinig energie en stress. Na mijn zwangerschap kwam ik snel aan, terwijl ik juist meer rust en balans wilde. Tegelijkertijd speelde er veel in mijn leven: weinig slaap, mantelzorg en drukte. Ik voelde dat mijn lichaam signalen gaf die ik niet langer wilde negeren en dat ik het eigenlijk niet alleen aankon.
In het traject met Sasja leerde ik stap voor stap veranderingen door te voeren die passen bij mijn leven. Kleine, haalbare aanpassingen in voeding, beweging en avondritme, maar ook bewust omgaan met stress en rust, maken dat ik het nu kan volhouden. We werkten samen aan praktische oplossingen, zoals meer bewegen tijdens dagelijkse routines en mijn avondrituelen aanpassen, en ik leerde beter te luisteren naar mijn lichaam. Het tempo bepaal ik zelf, en Sasja helpt me om keuzes te maken die bij míj passen.
Het resultaat is veel meer dan het getal op de weegschaal. Ik voel me energieker, rustiger en sterker, zowel mentaal als fysiek. Mijn menstruatie is terug, ik heb meer vertrouwen in mijn lichaam en merk dat ik mijn leefstijl beter volhoud. Ik kan weer plezier hebben in kleine dingen, zoals tijd met mijn zoontje, en voel me meer vrouw in mijn eigen lijf.
Sasja luistert echt, denkt oprecht met me mee en haalt de druk van de ketel. Ze staat naast me in plaats van boven me, waardoor ik me gezien en gesteund voel. Het voelt niet als een standaard programma, maar als een proces waarin ik op mijn eigen tempo kan groeien."

INA
“Ik liep eigenlijk tegen van alles aan, bijvoorbeeld met keuzes maken rondom eten zoals koekjes of tussendoortjes. Door het traject ben ik langzaam weer een ritme aan het vinden en voel ik dat het steeds beter gaat. Ik blijf gewoon mezelf, en Sasja helpt me hier goed bij. Ze doet haar werk professioneel en legt alles duidelijk uit, waardoor ik me gesteund voel in mijn proces.”

JAN
“Eigenlijk weet ik best wel wat gezond en goed voor mij is, alleen het doen is lastig. Dit programma biedt mij eindelijk die stok achter de deur die ik nodig heb om de verandering van een gezondere manier van leven door te zetten.”

GÉ
"Voordat ik met het GLI CooL traject begon, ging ik zowel privé als op mijn werk maar door, totdat ik in een burn-out terechtkwam met lichamelijke klachten. Ik nam rust, verdiepte me in verschillende GLI-programma’s en koos uiteindelijk bewust voor de GLI bij Sasja, omdat deze vorm gericht is op je weer goed voelen.
Door de begeleiding ben ik me meer gaan verdiepen in goede voeding en heb ik oude hobby’s zoals schilderen en wandelen weer opgepakt. Hierdoor bleef ik minder hangen in vaste patronen zoals snaaien. Dit gaf me meer energie en zorgde ook voor gewichtsverlies. Het vasthouden hiervan blijft soms lastig, want valkuilen kom je tegen, soms ook diepe. Door hierover te praten met Sasja en met andere GLI-deelnemers lukt het om hier weer uit te komen en positief te blijven.
Na een jaar GLI ben ik wat kilo’s kwijt, voel ik me energieker en hoewel ik er nog niet helemaal ben, heb ik er alle vertrouwen in dat dit het komende jaar verder zal groeien.
De begeleiding van Sasja ervaar ik als warm, eerlijk en betrokken, zowel in de één-op-één gesprekken als in de groepsbijeenkomsten. Op momenten dat het even moeilijk is, is een appje of telefoontje genoeg om weer verder te kunnen."
